Customer Experience

Consultant Suport Tehnic | SmartBill

Candidatul ideal
- comunici cu usurinta si ai o atitudine proactiva, orientata spre client
- esti in permanenta motivat de dorinta de a-i ajuta pe cei din jur
- esti o persoana calma si rabdatoare
- comunici excelent atat la telefon, cat si in scris
- esti deschis si iti place sa inveti lucruri noi
- dai dovada de atentie la detalii
- esti prieten bun cu limba romana, atat cea scrisa, cat si cea vorbita
- autenticitate si sinceritate

Descrierea job-ului
- vei prelua solicitarile din partea clientilor SmartBill, fie pe email, chat sau telefon si ii vei ghida in utilizarea softului nostru de Facturare si Gestiune
- vei asculta cu maxima atentie situatiile expuse de catre clienti si vei cauta sa oferi solutiile cele mai potrivite, in cel mai scurt timp posibil
- imediat dupa angajare, vei intra in perioada de training, avand acces la absolut toate informatiile necesare pentru ca tu sa iti poti desfasura activitatea cu succes

Constituie avantaj
- experienta in Customer Care, desi nu reprezinta o conditie obligatorie pentru a aplica
experienta in Front Desk, sau orice alt job care presupune interactiune frecventa cu clientii

Beneficii
- sediu localizat la Unirii, colorat, cu o atmosfera de lucru prietenoasa
- pachet salarial ofertant
- asigurare medicala
- team building-uri lunare, zile tematice si activitati relaxante

Contacto

Glisează