Customer Experience

Consultant Retentie Clienti | SmartBill

Candidatul ideal
- lejeritate in comunicare, cu o atitudine proactiva, orientata spre client
- dorinta permanenta de a ajuta pe cei din jur
- lejeritate in comunicarea prin telefon
- deschidere si interes constant spre invatare de informatii noi
- atentie la detalii
- capacitate de automotivare, avand o dorinta permanenta de a inregistra rezultate tot mai mari si implicit castiguri tot mai consistente
- autenticitate si sinceritate

Descrierea job-ului
- vei contacta telefonic potentialii clienti care au beneficiat de o perioada de utilizare gratuita a softului nostru de Facturare si Gestiune, avand ca si obiectiv final continuare in utilizarea SmartBill de catre acestia, pe baza unui abonament
- vei desfasura o activitate de vanzare consultativa, axata in special pe nevoile viitorului nostru client
- vei propune pachetul de facturare optim, in functie de dimensiunea si nevoia reala a viitorului client
- vei comunica de fiecare data cand este nevoie, pe email sau telefonic cu acesta, in vederea modificarii abonamentului pe care acesta il utilizeaza
- vei prelua apeluri de la clientii existenti in portofoliul tau si ii vei ghida in alegerea abonamentului potrivit sau in utilizarea softului SmartBill, in situatii simple, care nu impun implicarea departamentului de Suport Tehnic
- Nu te speria, imediat dupa angajare vei intra in perioada de training, unde vei avea acces la absolut toate informatiile necesare pentru ca tu sa iti poti desfasura activitatea cu succes.

Constituie avantaj
- experienta in telesales, desi nu reprezinta o conditie obligatorie pentru a aplica
- experienta in call-center sau orice alt job ce implica lucrat la casca si efectuare de apeluri in mod frecvent

Beneficii
- sediu localizat la Unirii, colorat, cu o atmosfera de lucru prietenoasa
- pachet salarial ofertant, compus din parte fixa (motivanta!) si bonus din vanzari
- asigurare medicala
- teambuildinguri lunare, zile tematice si activitati relaxante

Contacto